Neden Fatih Terim bu TFF yönetimindeki milli takımı çalıştırmasın dememizin cevaplarını aşağıda vereceğim eski demeçlerden anlayabilirsiniz.

"Biz aylardır Fatih Terim ve Galatasaray'a yapılan saldırılar karşısında bu TFF'yi boşuna mı eleştirdik?" diye sorular aklımıza geliyor ve taraftarın bu olaya karşı olmasının altında yatan en büyük sebeplerden biri bu.Yoksa başka bir yönetim olsa seve seve hocamızın A Milli Takım'ı çalıştırmasını isterdik.Fatih Terim "Ben adaletin olduğu yerde varım" diye bir demeç vermişti.Peki soruyoruz bu TFF de ADALET var mı? İşte 6-7 ayda TFF aleyhine yapılan açıklamalar;

Fatih Terim: "TFF'ye ifade vermek için gitmeyeceğim.Çünkü onlara inanmıyorum."
Fatih Terim: "PFDK, Melo tükürmüyor diyor. TFF başkanının açıklaması var tükürdü diye."
Fatih Terim: "Gol attıktan sonra tribünde sevinecektim, sonra TFF sevinmeme ceza verir diye vazgeçtim."
Fatih Terim: "Ben A Milli Takım hocasıyken TFF'ye "Yabancı sınırını serbest bırakın" dedim. Arşivlerde duruyordur, açın bakın."
Fatih Terim: "Tahkim Kurulu ve PFDK'ya zaten hiç itimatım yok, beklentim de yok."
Fatih Terim:  "Bazı gazeteci arkadaşlar ile PFDK yetkilileri konuşmaya başlamıştır. Cezamı da söylemişlerdir."
Fatih Terim: "Tahkim Kurulu'nu, PFDK'yı etkileyen yazılar yazanlar hakkında dava hakkım var ve bunları da kullanacağım." 

Sizlerinde hatırladığı gibi olaylı geçen Galatasaray-Mersin İdman Yurdu maçında Fatih Terim sahaya girerek hakeme yoğun itirazda bulunmuştu ve tribüne gönderilmişti.Daha sonra da sırasıyla Hasan Şaş ve Ümit Davala tribüne gönderilen isimler olmuştu.

İşte o Mersin maçı sonrası açıklamalar; 

Fatih Terim: "Versinler cezamı. Geçen seneden kalan 2 maçlık cezamı da eklesinler. Kimseye borçlu kalmayı sevmiyorum."
Fatih Terim: "Ben bir itibarsızlaştırma operasyonu seziyorum. Her seferinde böyle atılacak mıyız? Suçsuz yere 3 maç ceza yedim."
Fatih Terim: "Eskisinden daha fazla hırslıyım. Fatih Terim varsa, adaletin olduğu yerdedir."
Fatih Terim: "Şu komediye bakın. Sokağın ortasında basın toplantısı yapıyoruz. Biz ne yaptık ya? Bu bana değil kulübüme verilen bir cezadır."
Fatih Terim : "10 maç,20 maç,21 maç,12 maç... Ne oluyor yahu? Siz yargıç mısınız,hakim misiniz ? "
Fatih Terim: "Prestij kaybettirmek için gizli bir gündem var."
Fatih Terim : "Taşeronlar ellerinden geleni yapsın. "

Sedat Doğan'ın açıklamaları;

Sedat Doğan: ''TFF yöneticisi, altındaki birimlere mesaj verir gibi açıklama yapamaz.'' 
Sedat Doğan: ''TFF yöneticisinin Galatasaray'a sevgisizlik gösterisi yapma lüksü yok.''
Sedat Doğan: "TFF yönetim kurulunda başka böyle arkadaşlar varsa tasfiye edilsin. Yoksa daha kötü sonuçlara yol açar."

Ünal Aysal'ın salvoları;

Ünal Aysal: "TFF'nin yabancı sınırlaması hakkındaki kararı, Türk kulüplerinin yurtdışındaki başarısına vurulan bir darbedir.TFF’nin yabancı sınırlaması ile ilgili tutumu, Türk futbolunun ileri gitmesini engellemek adına atılmış bir adımdır.TFF’nin göreve gelirken belli olan misyonunu geçtiğimiz iki sezon boyunca gördük.Bu süreçte hiç şaşırmadık. Son kararla birlikte vizyonunun da aynı sığlıkta olduğunu görmekteyiz. Ve ne yazık ki yine şaşırmıyoruz. TFF Başkanı Yıldırım Demirören’in genel kurulda herkese izlettiği barkovizyon gösterisinin neredeyse yarısı G.Saray’ın yıldız futbolcularıyla ya da başarılarıyla dolu. Konuşmasında da Galatasaray Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek final oynadı diyor. Peki TFF’nin övündüğü bu durumda kendilerinin hiç payı var mı? Bu soruyu biraz kendilerine sormaları gerekiyor. "
Ünal Aysal: "TFF'den tek beklentimiz var, kendi insiyatifleri ile istifa etsinler. İmza ile gitmemiz gibi çok farklı hareketler var." 

"Yabancı kararı için AİHM’e kadar gideceğiz. Bizi kendi dar ve sığ vizyonlarına çekemeyecekler! G.Saray öndeyse "Onu da yanımıza çekelim, lokal mecramızda yarışalım" diye düşünenlerin o koltukta oturmamaları gerekiyor. "Yaptım oldu!" demekle olmuyor. TFF nereyi ve kimleri yönettiğini bir kez daha gözden geçirmeli. Galatasaray'ı da başka kulüplerle karıştırmamalı..

Kulüpler Birliği’nden 17 takımın imzasını taşıyan taslak çalışması çıkıyor ve TFF bunu ciddiye bile almıyor. Peki o zaman soruyorum siz hangi kulüplerin federasyonusunuz? Hadi onu da geçtim, o zaman Kulüpler Birliği niye var? TFF yönetimi kendi arasında tartışmış! Kimle?, hangi yöneticiyle?, hangi vizyonla? İçlerinde Yıldırım Demirören dışında büyük kulüp tecrübesi olan başka bir yönetici var mı? Türk futbolu böyle yönetilmeyi haketmiyor!"

Hem Ünal Aysal'a hem Fatih Terim'e hem de Galatasaray teknik direktörünün milli takımda olmasını istemeyenler haindir diyen Şükrü Ergün'e sormaktayız; Siz böyle bir yönetimle teknik direktörünüzü paylaşırken hiç mi içiniz acımayacak?1 yıldır kin kustuğunuz insanlarla teknik direktörümüzü paylaşmamamız eğer hainlikse biz hain'iz.